Paypal ( bylo Re: OT: odporova dekada)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Červen 17 08:37:21 CEST 2011

To uz teda radsi tu kartu, pouzivam kartu od MBank co je zdarma, puvodne
ke sporicimu uctu EMAX ktery je uplne k nicemu, po snizeni uroku, takze
tam behem minuty prevedu obnos z normalniho uctu a behem dalsi minuty
zaplatim. IMHO to rychleji a jednodusseji nejde.