Paypal ( bylo Re: OT: odporova dekada)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Červen 17 08:27:10 CEST 2011

Já mám takový dojem, že to nedávno nějak předělali. Dřív se mi vždycky
zablokovala nějaká částka, a ta se potom strhla. Teď se zablokuje, a
strhne ta samá částka. Dokonce se mi ukáže přímo v PayPalu, kolik to
bude stát v českých. Myslím, že to jde přes tu jejich českou banku nějak
přímo.

Nedávno jsem kupoval něco kamarádovi, a on to přepočítával, na kolik ho
při tom nákupu vyšlo euro, a vycházelo to něco málo přes 24Kč, když
aktuální kurs v bance byl skoro 25Kč. Divil se, že je to tak málo. (Já
jsem to nikdy nepočítal :-)

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info