Domaci "kino"

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 20:45:10 CEST 2011

konkrétní obrázky jsem měl bohužel na flashce, která, jak se tak dívám,
už není .. nicméně jeden z nich byla vlastní 8mpx makro fotka barevného
balícího papíru, pak na google images nastavena velikost větší než
10mpix a na "test pattern" první, druhý a devátý výsledek, plus skrz
barvy monoskop. Zbytek byly obrázky uložené v různých formátech z
malování, plus něco s tou RLE kompresí v BMP, kterou malování neumí.