odporova dekada

Standa Palas stpalas na quick.cz
Čtvrtek Červen 16 20:27:21 CEST 2011

Jestli chcete, tak se mi někde doma válí stará ruská (vlastně sovětská)
dekáda, co jsem ji kdysi používal na justování čidel teploty. Je to ale
docela velká krabice. Cca 25x20x8 cm kostka. Byla na svou dobu poměrně
přesná a skoro nerozbitná. Má to šest otočných přepínačů. Je to nastavitelné
od 0,1 ohmu až do 99999,9 ohmu. Nic za ni nechci, budu rád, když ji někdo
využije. Ale upozorňuji, že vzhledem se již dávno hodí  spíše do muzea.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Ondřej Kozumplík" <kozond-konf na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 16, 2011 5:45 PM
Subject: OT: odporova dekada

Omlovam se za OT, ale shanim nejakou odporovou dekadu na doma. Nechce se
mi za novou davat ty same penize jako za oskop :) - levnejsi jsem
nenasel :( tak bych se chtel zeptat jestli se nekomu nevali po supliku
prebytecna funkcni (nebo opravitelna) odporova dekada za rozumny peniz
odkoupitelna. rad bych nejakou "s koleckama" kvuli nazornosti nastavene
hodnoty.

dekuji za nabidky pripadne za odkazy kde bych ji mohl sehnat za nejaky
rozumny peniz
--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik