[OT] Domaci "kino"

Čtvrtek Červen 16 15:15:25 CEST 2011

2011/6/16 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Premyslim o malem "uprave televize" - libi se mi prehravace z USB vstupem.
> Treba tento:
> http://www.alza.cz/philips-hmp3000-d233261.htm
> (Ma docela siroky vyber formatu)
>
> Jak se divam do nabidky, jenom nektere maji scart. Musim se podat jestli mam
> vstup S-Video. Funguji spolehlive? Prehravaji plynule full HD? Muj pocitac
> je starsiho data a ful HD nestiha, takze by se mi to hodilo. Do USB budu
> davat prenosny disk. Doufam ze maji USB porty dostatecne dimensovany.

U HD přehrávačů se moc nepředpokládá, že to někdo bude připojovat k
nějaký televizi vykopávce, co ani nemá HD rozlišení ;) Připojením přes
SCART (nebo s-video nebo kompozit) o to HD nebo full HD rozlišení
stejně přijdete, bude to mít v nejlepším případě jen ubohých 720x576.

Jestliže u přehrávače píšou, že umí full HD 1080p, tak to musí umět
přehrát plynule. Jinak je to na reklamaci a budete mít nárok ho
vrátit. Dimenzování USB portu, tj. jestli utáhne přenosný harddisk, to
se může lišit podle typu. Problém může nastat s NTFS, protože některé
MKV jsou jaksi větší než 4GB a větší soubor na FAT32 neodstanete.
Každý přehrávač nemusí NTFS umět.

Navíc to může být "jde to, ale dře to", tj. některé MKV filmy to
přehraje a některé s problémy, zažil jsem, viděl jsem, blu-ray
přehrávač samsung (BD-P1600, pokud se dobře pamatju) sice MKV umí
přehrát a dokonce i utáhne USB disk 2,5", ale u některýho filmu se
rozsype obraz, přestože na PC jde přehrát v pohodě.

Pavel Kadečka