AVR - vstupy, vystupy

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 13:26:30 CEST 2011

Libc ma(mala) celkom pouzitelne makra sbi, cbi atd.. V poslednych
verziach su deprecated, ale nic nebrani ich stale pouzivat, alebo pre
istotu si ich zadefinovat vo vlastnom headri. Pouzivam ich, kod je s
nimi prehladny.

http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/group__deprecated__items.html

V Libc je doporucenie pouzivat makro _BV, aj ked cely zapis na
nastavenie/znulovanie bitu je dlhsi a vyzaduje si | & ~

http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/group__avr__sfr.html

Pravdupovediac nerozumiem, preco doporucuju nahradu starych makier..

miro