obsluha pameti - VHDL

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Červen 15 22:48:20 CEST 2011

nerozumim uplne otazce, leze z toho obecny analog, 2x XY +-2.5V signal  a
jasovy
tady je obrazek jednoho kanalu
http://vectrex_clone.itherm.cz/pictures/scope_img.jpg
zarizeni se v originale jmenuje Vectrex, ma uvnitr jeden DA prevodnik,
multiplex, inegratory a hodne chytry navrh.
refresh v originale je cca 50Hz (zalezi na hre a slozitosti sceny)
na zacatku je neco jako sync (slouzi na ochranu obrazovky, kdyby umrel
procesor)
kdyz zapnu osciloskop na XY mod tak je vysledek takovy
http://vectrex_clone.itherm.cz/pictures/armor.jpg

kdyz pouziju zarizeni podle prilozenehoVHDL tak je vysledek takovy
http://vectex.itherm.cz/images/20t.jpg

problem je rozliseni 640x480 je malo. cary jsou kostrbate.
- pri 800x600 pujde generovat 512x512 (AD jsou 10bit, 40MPS) coz bude
znamenat znatelne peknejsi obraz
- 56Hz nabidne moznost poustet i 3D hry ktere pouzivaly rotujici barevny
disk pred ocima (pouziji barevne bryle a dve barvy vykreslovani - toto je
vyzkousene, ale monitory nemaji rady 56Hz pri 640x480 :-))) )

Pavel