OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 15 14:00:46 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 15.6.2011 od RV:

> Po procteni recenzi na Green rady WD jsem trochu zavahal - mel jsem
> vybrany WD15EARX, ale na netu je pomerne hodne referenci od lidi co
> s nima melo ukrutne potizi (vcetne poskozeni povrchu) az po lidi co
> na ne nedaji dopustit. Coz me trochu desi.

S kapacitou spolehlivost klesá, nedávno jsem četl informace od Google,
což je obrovský spotřebitel disků, a z toho vyplývalo, že rozdíl ve
spolehlivosti mezi 1TB a 2TB disky je šílený. Snad pětinásobně nižší
spolehlivost, jestli si matně pamatuji.

Sám používám WD 1TB disky green a jsem s nimi velmi spokojený. Nedávno
jsem zkušebně nasadil i WD 2TB disky na zálohování. Zatím není
problém. Nicméně já těch disků nemám zase až tolik, je to do 10 kusů
od každého, takže to není nějaká relevantní statistická informace.

Zvažuju, že bych vyzkoušel ty nové VelociRaptor od WD, ale jsou to
2,5" disky v 3,5" pixle, tak mají malou kapacitu. A taky asi budou
dost hlasité, si říkám. Ale zase mají SATAIII/600.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601