OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červen 15 14:00:18 CEST 2011

Black nebrat, jedině RE. ;)
Mně se podařilo před časem sehnat Raid Edition Green, ale nevím, jestli se
ještě vyrábí. Každopádně oproti normálním Greenům jedou mnohem dýl, jeden
mně chcípnul po půl roce, tak jsem ho vyhodil, dal RE, zrebuildoval pole,
vyhodil druhý Green a opět zrebuildoval pole. I za cenu vyšší spotřeby se to
vyplatí, člověk má pak míň starostí...