[OT] Instalace Windows Vista

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 15 11:55:01 CEST 2011

Mne Visty minuly, ale Win7 mi prijdou jako docela dobry OS. Sice jsem se
s nima musel take trochu naucit zit - zvlast kdyz to cloveku nedovoli
zeditovat kdeco v systemu bez admin prav.

Co se tyka aktualizaci tak co se tyka objemu je to podobne i v linuxu.

Ale ja jsem dost konzervativni user - znamy ze me rostou protoze se
snazim do Win nerejpat a pokud neni vyhnuti tak nic neinstalovat - takze
vzdycky za mnou jako "odbornikem" s necim prijdou a ja cucim jak z jara
a jsem za idiota.

Jinak jsem ted v posledni dobe cistil asi tri totalne zaslehly PC/NB -
duvodem je to, ze Adobe ke svym free produktum defaultne pribaluje
nejakej "antivir", kterej si dotycni nainstalovali s Readerem nebo Flash
Playerem - samozrejme proti jejich vlastnimu jinemu antiviru.

A u jednoho NB si dotycny nainstalil program Listicka (az po case jsem
pochopil ze to je od slova Lista a ne od zvirete Liska) tusim od Seznamu
- coz melo take podobny efekt - naprosto tuhej stroj s odezvou na klik v
minutach.

Radek Vicek