obsluha pameti - VHDL

Milan milger na pobox.sk
Středa Červen 15 11:27:45 CEST 2011

Nie celkom rozumiem, 4 operacie /4cykly/ s SRAM rychlostou 36MHz? Aka je ta SRAM rychla?
Mozno by bol dobry zdrojak...

Milan
  ----- Original Message -----
  From: hw na itherm.cz
  To: Hw-list na list.hw.cz
  Sent: Wednesday, June 15, 2011 10:45 AM
  Subject: obsluha pameti - VHDL

  kdyz je tady takovy klid, tak mi snad nekdo pomuze pri boji s CPLD, VHDL, SRAMkou.

  resim zarizeni ktere prevadi vektorovy obraz na klasicky VGA. (vstupem je X,Y, jas, vystup VGA)
  v zarizeni je CPLD 95144, ram AS7C34098A, rychle AD prevodniky., oscilator na 50MHz pripadne 80MHz

  podarilo se mi nejak odladit zdrojak pro generovani 640x480 pri 60Hz
  chtel bych se ale presunout na 800x600 pri 56Hz

  to co mi nejde je jak ciste vyresit rizeni te SRAM aby se vse stihalo a stihala to i SRAM

  delaji se totiz 2x2 veci:
  - cte se z ram pro VGA
  - maze se snimek kam se bude priste kreslit  (tyto dve operace se dalaji na stejne adrese, jen v hornich/dolnich 8 bitech)
  - cte se obsah na adrese podle AD
  - zapisuje se podle AD (cteni je nutne z duvodu toho ze pro pixel se pouziva vzdy jen polovina byte)

  640x480 ma pixelclock 25MHz, 800x600 ma uz pixelclock 36MHz

  neporadi nekdo jak obsluhovat tu SRAM? zdrojak ve VHDL muzu klidne prilozit

  Pavel