test

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 15 11:24:03 CEST 2011

Nene zadne z img.

Snazim se tady jednak vybudovat centrum pro vyvoj - takze tu mam 2ks
Dell T300, 1x Dell 2800, dve stanice a jeste svuj servrik s tim Atomem -
na kazdem serveru bezelo 4-5 virtualu.

Z vyctu OS to byly:

Win Server 2003 Std 32b
Win Server 2008 Std 64b
Win Server 2008 R2 64b
CentOS 5.6
Ubuntu 8.04 LTS
Ubuntu 10.04 LTS
Win XP

Takze jsem migroval vsechno nejprve z Win Serveru a VirtualBoxu na
CentOS a Xen a ted jeste vsechno overuji na VMware ESXi, kde asi
skoncime - podpora na Dell serverech je vyborna vcetne Teamingu NIC.
Bohuzel z VirtualBoxu jsem nedokazal image zkonvertovat primo do Xenu
ani do WMware. Takze vsechno pekne postupne vcetne instalace Sybase s
20GB DB, ktere samy o sobe se louduji 3h. Navic

Nestesti to vsechno delam vzdalene a pracuji soubezne...

Radek Vicek