obsluha pameti - VHDL

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Červen 15 11:15:17 CEST 2011

primarne mam problem v tom jak napsat generovani signalu WE, OE, CE
ty 4 kroky delam podle horizontalniho citace (dolni 2 bity), stele stejne
- VGA read
- VGA write
- AD read
- AD write

kdyz ale ridim WE podle bitu 0, tak diky zpozdeni uvnitr CPLD ten signal
neprichazi ve spravny cas a obraz "prsi"

pokud to delam pomaleji, tzn necham jeden takt na generovani WE, tak se
snizuje horizontalni rozliseni na polovinu.

Pavel

----- Original Message -----
From: Zdenek Aster
To: HW-news
Sent: Wednesday, June 15, 2011 10:54 AM
Subject: Re: obsluha pameti - VHDL

No pokud spocitate pocty zapisu a cteni, a stale se vejdete do rychlostnich
moznosti,
one pameti a hradloveho pole. Tak jedna z moznosti, je pro zapis udelat
buffer, a cteni
ma prioritu, pokud prijdou pozadavky na jednou.

Ja pouzivam pamet pro zapis (ale jedna se o vnitrni v FPGA ale princip je
stejny), ze dvou mist
a jelikoz rychlost neni problem tak je tam jen vyrovnavaci buffer, aby se ty
dve aplikace neutloukly.

Zdenek Aster