Re: OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Červen 14 11:38:27 CEST 2011

Zdravim,

ona si pavucina snu zrejme mysli, ze na aukro se nevztahuji podminky jako na bezne eshopy.
Doporucuji kontaktovat aukro kvuli klamavemu popisu zbozi (jak jsem videl, nejste jediny kdo si toho vsimnul) a neochote jej vzit zpet, a dale zivnostensky urad v miste bydliste dane osoby se stiznosti na neopravnene podnikani (prodava na aukru evidentne delsi dobu a to jiz lze nazyvat podnikanim - doplnte odkazem nebo vypisem historie prodeje dane osoby z komentaru, pripadne vypisem aktualnich aukci) a neplneni povinnosti danove evidence (nevystavovani dokladu).

Drzim palce, bohuzel smejdu je na aukru spousta. A to jak mezi prodavajicimi, tak mezi kupujicimi. Proste je to jako blesak v byvale Kolbence... Neni to tak davno, co mi pres aukro prodali kradeny merak - a to se z komentaru nepozna vubec, prodavajici posila, lide jsou spokojeni, policie si pro zbozi prijde tak za pul roku, rok...
Nastesti se mi ve vetsine pripadu dari byt v kontaktu jen s tou slusnou vetsinou.

V.