OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 13 21:01:18 CEST 2011

> Zdravím,
>

> obávám se, že je to asi "nomální" stav.
> Právě jsem absolvoval něco v podobném duchu.
> Objednal jsem si na e-shopu oranžové sportovní kužely
> (udán termín dodání 7 dní). Po dvou urgencích dorazil
> po měsíci balík a v něm kužely, ale každý jiné barvy.
> Tak jsem opět napsal prodejci a pro třech dnech jsem obdržel
> odpověď, že pokud mi to takto nevyhovuje, tak můžu zboží
> v zákonné lhůtě 14 dnů vrátil (to, že poslali něco jiného
> je vůbec nebere).
> Bohužel to nakonec asi nechám plavat, protože pokud to vrátím,
> [...]

Pane Lockere,

kdo si myslíte, že onu "džungli" vyřeší? Snad nějací "voni"? Stát,
bolševik a podobně? To snad (doufám) ne, už to tu nejednou bylo
(1939-1945, 1948-1989) a fakt netřeba opakování....

Všechno začíná a končí u jedince, tedy u každého z nás. Jde o to, jak se
chováme, co si necháme a nenecháme líbit, jestli jsme aktivní nebo jen
"kecáme v hospodě" (tedy také zde) a pak při sebemenších nesnázích
ohneme záda a stáhneme ocas apod.

Samozřejmě, že bránit se a prát není ta pohodlná cesta, jenže je jediná
možná, pokud chceme mluvit o nějaké budoucnosti. Dokonce často není
pohodlné ani sám jednat fair, ale platí to samé.

Howgh.

---
Jirka