Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 13 20:00:03 CEST 2011

No pro me ucely je to udelane nevhodne.

V kameni je dira a do ni vede normalni flexosnura. Tzn. kolem kabelu tam
muze zatekat. Asi by to vyresila tuba silikonu a cely otvor
zasilikonovat - ale verte tomu.

Ale uz jsem to vyresil jinak - vzal jsem topnej kabel a nastrihal z nej
smycky, ktere maji pri 12V prikon cca 8W a krmim je adapterem. Skoda ze
jsem to tak neudelal rovnou.

--
S pozdravem
Radek Vicek