OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

Pondělí Červen 13 18:54:30 CEST 2011

Dne 13. června 2011 18:35 HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info> napsal(a):
> No Aukro ma skvelou ochranu - vrati vam penize, ale musite podat trestni
> oznameni na PCR.

Aukro má nejen to, taky jsem řešil nějakej spor s prodávajícím a
nakonec jsem peníze dostal zpět, nevím jak ho zaměstnanci Aukra
přesvědčili, ale fungovalo to. Trestní oznámení jsem nepodával, ono
taky šlo o pár korun, ne víc než 1000. Je tam někde "založit spor".

Ale taky jsem o nějaký peníze přišel, bylo to kdysi dávno a byl to
docela rozsáhlej podvod, spousta poškozených, celková škoda snad do
milionu, podával jsem svědectví atd. Ale je to už dávno. Opět mi šlo
jen o pár peněz.

Pavel Kadečka