Re: OT: Chyby v www.idos.cz

Pondělí Červen 13 06:19:53 CEST 2011

Ja mam opacnou zkusenost. Chtel jsem si nekam udelat vylet, IDOS mi nasel
spojeni regionalnimi autobusovymi spoji s prestupem, byl jsem se podivat na
te prestupni zastavce, vubec tam nebyl vylepeny jizdni rad te linky na kterou
jsem mel prestupovat, tak jsem byl zvedavy kam se dostanu, ale ten autobus
prijel podle IDOSu. Predtim jsem zkousel volat dopravci a chvili zatloukal, ze
by tu linku provozovali.