A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 13 00:38:41 CEST 2011

No od te doby co pouzivam WD tak musim zaklepat zadny, ale to prece neni
zadny argument. Posrat se muze cokoliv - kolegovi ted odesel v novem
Dellu po par dnech provozu 1TB disk.

V pripade ze mi ten jeden disk klekne tak bud musim mit v supleti
nahradni a nebo ho jet koupit. Pak teprve resit natazeni zalohy z
nejakeho otisku OS a natazeni provoznich dat z nejake zalohy - dumpy DB
delam jednou denne.

Takze musim mit stejne ulozeny nekde otisk a nekam delat provozni
backup. To mi prijde tedy jednodussi mit RAID, kterej i ze dvou disku
pojede - sice blbe, ale pojede.

Jinak predchozi disk Seagate opravdu odesel - na loziska - sice stale
fungoval, ale silene pistel. Ani jsem kvuli tomu nedelal udrzbu, bal
jsem se to vypnout ze uz ty pridreny loziska nenajedou.

Jinak se situace vyviji tak, ze se po nastaveni disku:

hdparm -S60 -B254

prestal konecne vypinat...

--
S pozdravem