A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 12 22:52:31 CEST 2011

Ano na tom samem (CPU je AMD BE-2350 45W) mam postaveny hlavni server -
jen disky mam 4 (tri v linuxovem SW RAID5 a jeden na ruzne backupy dat z
RAIDu). Povazuji tuhle kombinace za optimalni z hlediska
vykonu/ceny/spotreby. A ten prikon odpovida.

Nicmene pokud se chcete dostat niz se spotrebou tak uz musite velmi
licitovat na jedne strane s vykonem a s prachama. A rozdil v prikonu
15-20W je docela rozdil. Ona si ta sestava co pisete umi papnout klidne 70W.

Jinak Atom nebyl do uvedeni techto desek zadna vyhra - sice CPU zralo
malo, ale chipset bastil neskutecne hodne. Tady uz je na desce jen jeden
vetsi pasiv. Tu spotrebu bych pripisoval spis starsimu zdroji.

Bohuzel ted jsem spustil tu utilitu WDIDLE3 - disk mel nastaveno
parkovani kazde 4s!! Tak jsem to nastavil na maximum 300s. Kouknu do
SMARTu a zadna zmena. Znovu to zkontroluju a nastaveni je ulozeno
spravne. Tak jsem to usinani vypnul a opet zadna zmena. Takze jsem s
prominutim v ...
A ja porad proc se jakekoliv souvisle tahani dat z toho disku seka. Ty
4s stacil OS pokryt z cache a kdyz si chtel cucnout dalsi tak musi cekat
na roztoceni ploten.

Jinak se tedy vyhnete WD2500BPVT

--
S pozdravem