nova hracka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Červen 12 15:01:22 CEST 2011

Nejaka modra ledka smerem dopredu je myslim na videu videt ;-)
Jinak nedokazu odhadnout, jestli je lepsi vic vrtuli a pohonu, nebo
jedna vrtule a proud vzduchu usmernovat klapkami, lita jim to kazdopadne
stabilne a hezky.