nova hracka

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 12 14:53:43 CEST 2011

 12.6.2011, 14:48:11

Netusim, jestli to ti japoncici tak maji, ale pri dnesnim stavu
techniky jiste neni problem, zadavat letove povely nikoliv jako
"dopredu, dozadu" ale "na sever, na jih". V takovem pripade by pak na
natoceni koule (okto-vrtule, hexa-vrtule atd.) vubec nezalezelo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz