nova hracka

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 12 14:38:57 CEST 2011

Dne 12.6.2011 14:25, Tomáš Vymětal napsal(a):
> Tak ono třeba jednovrtulový letadlo taky nejde do vrtule. ;)
no on je dost podstatne rozdil ve vrtuli pro statickej rezim a ve vrtuli
pro normalni letadlo

a treba u pomaloletu z EPP je to naprosto stejny problem - jenze tam
vrtule nezajistuje vlastni vztlak letadla

Ty
> speciální pohyby by bylo možné natrénovat pomocí genetických algoritmů,
> ten systém by se sám mohl naučit co dělat, aby se to chovalo co
> nejefektivněji vzhledem k příkazu.

musi byt naprosto zvladnute to kompenzovani rotace - bez toho to neni realne

Jinak u těch geometricky zrcadlových
> modelů jsem viděl, že si strany označují barvami, případně barevnými
> ledkami. (a pak je z toho v noci ufo ;))

no ja (a asi ne sam) s tim mam trochu problem, protoze je to naprosto
jinej system rizeni - je to v podstate klasickej vrtulnik - tedy motor,
klopeni, boceni a rotace - ale ono kdyz se vam zacnou mihat barvicky a
jeste to mate opacne tak to dostane jine dimenze