nova hracka

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Červen 12 14:25:22 CEST 2011

Tak ono třeba jednovrtulový letadlo taky nejde do vrtule. ;) Ty
speciální pohyby by bylo možné natrénovat pomocí genetických algoritmů,
ten systém by se sám mohl naučit co dělat, aby se to chovalo co
nejefektivněji vzhledem k příkazu. Jinak u těch geometricky zrcadlových
modelů jsem viděl, že si strany označují barvami, případně barevnými
ledkami. (a pak je z toho v noci ufo ;))

T.V.