A vubec kvalita Re: Vadny HDD?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 12 14:05:46 CEST 2011

Hmm tak jsem po cca roce co jsem mel doma odlozeny MB od Intelu D410PTL
(mysleny na maly servrik), protoze jsem proste nebyl schopny na tom
cokoliv rozbehat. Deska ma pouze SATA a ja nemam doma zadnou SATA DVD
mechaniku - pouze externi USB DVD-RAM, kterou ac volby na boot z USB v
biosu jsou proste MB ignoruje.
Problem je ze update biosu jde bud z USB (ktere ale obligatne nezna v
okamziku najeti do biosu cokoliv na USB) a nebo z DVD. Takze jsem to po
x pokusech nakonec vzdal a koupil si SATA DVD a nahral posledni BIOS. A
ejhle vsechno funguje.
Nemel by Intel ke svym nedodelanym MB dodavat jeste jako prislusenstvi
jeste SATA DVD?

Mel jsem k te desce koupeny 2.5" disk WD Blue Scorpio 250GB, ktery cast
teto doby kdy deska lezela ve skrini byl pricvaklej u me v pracovnim PC
a delal jsem na nej zalohy. Ted jak jsem ho vyndal a mam na tom MB
nainstalenej Centos slysim nejake divne cvakani (polozeny volne na
stole). Vzpomnel jsem si na tohle vlakno a vyjel si smart status:

Spin Up Time 	1966
Start Stop Count 	1012
Reallocated Sector Ct 	0
Seek Error Rate 	0
Power On Hours 	929
^^^^^^^^
Spin Retry Count 	0
Calibration Retry Count 	0
Power Cycle Count 	208
G-Sense Error Rate 	156
Power-Off Retract Count 	177
Load Cycle Count 	9265
^^^^^^^^
Temperature Celsius 	31

tomu teda rikam totalni humus - to je kazdych 360s - to je opravdu DoDo

jinak tahle deska s timhle diskem s nejakym starym 350W zdrojem bere cca
25-30W.

--
S pozdravem
Radek Vicek