nova hracka

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Červen 12 12:14:14 CEST 2011

Tak když to vezmeme kolem a kolem, nejsem modelář, takže neznám
terminologii, ale potkal jsem takový ten čtyřmotorový bazmeg (motory na
rámu do kříže), s možností ručního ovládání, autonomní práce pomocí
odnímatelného gps modulu, s online přenosem obrazu, možností uchycení
kamery, přídavného bateriového packu a podobně. To celé řádově za půl
tisícovky eur, plus práce a moduly. Postavit kolem toho rám jako je tady
by asi byl ten nejmenší problém, tady na tom je prostě kouzelná ta jedna
vrtule, i když řídící systém těch klapek nebude žádná sranda a celkem
bych odhadoval, že i minimální poškození bude znamenat drastické snížení
letuschopnosti.

T.V.