Ako na displej ?

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pátek Červen 10 16:56:16 CEST 2011

>1. Příště použít jiný procesor, který má přerušení.

Ako som uviedol, mám v šuplíku nevyužité práve tieto procesory a ťažko
ich ešte použijem na niečo iné. Tiež by som si vedel predstaviť použitie
iného procesora, prípadne i LCD displeja .

>2. Nevýznamné nuly "zhasínat" hned po převodu z čísel, který se provede
>jen
>při aktualizaci hodnoty, zcela nezávisle na zobrazování. K zobrazování
>používat hotové pole v paměti, kde už je přímo co má/nemá svítit.

Samotné zhasínanie nevýznamných núl nezaberie príliš času. Problém je v
tom, že na jednotlivých čísliciach sa musí multiplex na nejakú
milisekundu zastaviť, aby to oko postrehlo a to práve zdržuje.