Re: [OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Červen 10 16:45:56 CEST 2011

No jo, normalne tam jezdim s prezouvanim na letni kola a letos se to nejak protahlo... a zrovna chlapci zkouseli prvni kusy chytrych kamer, ktere poznaji zda ma auto platnou registraci, STK ci pojistku... rozhodne to nebylo pri bezne kontrole nekde na silnici. A je to uz nejaky ten patek...

V.