Dotaz k proclívání

Prichy prichy na volny.cz
Pátek Červen 10 09:00:49 CEST 2011

Puvodne jsem to nechtel znova rozebirat
ale vim, ze to bude cist Radek.

U nas je situace takova, balicek 281 dolaru, platil jsem ja
a chtel jsem to na mou adresu.
Nekdy predtim jsem na tom eshopu objednaval pro kolegu
a platil paypal.
Ok....po 1-2 tydnech prislo me i kolegovy
znamy dopis o deklarovani zbozi a ceny bla bla....nevim jak se to stalo
ale oni tam maji dva baliky a prodejce poslal jen jeden :-D
s pani se neda komunikovat a balicky tam jsou cca 6 tydnu
me utikaji zakaznici a nikoho to nesere :-D

jeste, ze jde o hovno a ne o zivot ;-) takze nebudte nastvani....verim
ze spoutu lidi je na tom daleko hure nez ja.