OT: patecni offtopic- podvodní skutr ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 10 00:18:15 CEST 2011

Predem sorry za OT, ale je uz patek, a mozna tu narazim na nejakeho
majitele.

Loni jsem u more videl manika, jak jezdil po vode a drzel se takovýho
udelatka:
http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/Sea%20Scooter_290.jpg
Nabizeji to treba zde:  http://www.seascooter.cz/
Moc se mi to libilo, dokonce i rodina dotycneho si to uzivala, jezdilo
to mooc pekne - v podstate se nedalo stacit plavanim  ani s vypetim
vsech sil :-(
Ovsem ceny  u nas nejsou nijak zajimave.  Da se to koupit nekde
levneji?  Ma nekdo treba nejake  zkusenosti ? Vlastni to nekdo?
Primarne je to urcene k potapeni a snorchlovani, ale i po vode to jede...
Planuji to poridit, jen nevim co, kde.....
Treba i s "plagiaty" ktere se objevuji  -
http://aukro.cz/vodni-skutr-s-vykonem-200w-vyprodej-i1615710436.html
za zajimavou cenu
( ....a na ktere  upozornuji i na te strance vyse uvedene ?)
JaKub