Trvalé připojení externího monitoru - hardwarové řešení

Milan krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červen 9 20:32:33 CEST 2011

Mám doma jeden starší acer aspire 17xx také s odpáleným displejem a ten
má v biosu volbu zda má být externí displej detekován automaticky,
zapnut nebo vypnut. Píšu to z hlavy a nepamatuji si název, ale ta volba
je docela zašitá a při automatické volbě nic nezobrazuje. Při trvalém
zapnutí externího monitoru vše jede.
Milan