Re: Trvalé připojení externího monitoru - hardwarové řešení

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 19:19:19 CEST 2011

Zdravim ,

zkuste to tak , ze vypnete notebook , pripojite externi monitor ,
zapnete a hned zavrete viko toho notebooku a nabootujete tu instalaci
. U vetsiny to tak jde :)

snehulak