Re: výběr tabletu

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Červen 9 16:20:16 CEST 2011

 BTW USB host nema porad skoro zadny tablet.
Me lakalo se na iPad podivat, tak jsem si zasel myslim do Datartu. Meli vedle sebe v1 (2ks) a v2 (1ks). K memu prekvapeni v pravidelnych intervalech dva zatuhavali a jeden po cca 2 minutach zkouseni vzdal svoji praci uplne a prestal reagovat. Neprisel jsem na to cim se restartuje. Na prvni zkousku celkem spatna zkusenost, ale kdo vi co tam s tim kdo provadel.

Tosa