OT: Malé hloupé servery

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 15:54:41 CEST 2011

On 06/09/2011 03:42 PM, Jindroush wrote:

> Ani jsem to nezkoumal - mam obavu, ze to, co chci, je dosti neobvykle
> a napr. blokovani nejakych tech http://za.kredit.ti.ukazu.vsechno.cz
> ;) by mohlo zaplacnout dost mista, dtto logovani. Ale jsou to jen
> dohady, chtelo by to nekoho, kdo je srovnatelene paranoidni ;)

No, netvrdim, ze je to idealni cesta, ale treba ten router station pro
ma i USB konektor, takz pokud to chapu spravne, tak se k nemu da klidne
pripojit externi disk :-) Co se tyce openWrt, tak je to normalni linux
vcetne IP tables a pokud vim, dal by se na tom klidne sprovoznit i L7
filtr, takze klidne i filtrovani podle obsahu, ale je pravda, ze by to
asi nemelo ten spravnej vykon....

Otazka je, jaky trafic mate. Vyhodou je cena okolo 2000 Kc, nevim jestli
se za takovouto cenu da koupit male PC....

Honza