[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Tomáš Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Čtvrtek Červen 9 12:04:44 CEST 2011

Ja jsem zmenu pojistovny provedl "prodejem"automobilu. Staci se s nekym
domluvit (napr. rodinny prislusnik), sepsat smlouvu a tu pak ukazat pri
odhlaseni. Zrusili to cca do tydne. Smlouvu pak muzete roztrhat a zahodit.

T.