[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Čtvrtek Červen 9 09:27:11 CEST 2011

Známé je to pro někoho, kdo to místo zná ;) Ještě bych bral
"václavák", jelikož pod tím se vybaví Václavské náměstí v Praze i mně,
nepražákovi, přestože ani to není jenom v Praze. Stejně jako Karlovo.

No nic, to bylo jen takové rejpnutí ;)

P.K.