Otazka k Altium

Jan Martincek konfera na martincek.com
Čtvrtek Červen 9 09:16:52 CEST 2011

Zdravim
V nastaveniach:
Tools/Preferences/Board Insight Display najdite polozky

Min/Max font size:  ja mam 20/20
Mimimum object size:  10 pixels

Nastavenim tychto hodnot si to viete upravit tak ako chcete.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jozo
Sent: Thursday, June 09, 2011 8:26 AM
To: HW-news
Subject: Otazka k Altium

Zdravim, dost ludi tu pouziva altium designer 9, tak skusim
zaciatocnicku otazku. Dosial som pouzival starucky Protel 99. Par rokov
ale kolegovia robia na novom systeme a dnes som zacal ozivovat dosku,
ktoru mi v nom kreslili. Hned na zaciatku ma zarazilo, ze nazvy netov na
plosaku vidim az ked je extremne zvacseny. Prikladam 2 obrazky - mensi z
protelu, vacsi z altia. Nechce sa mi verit, ze v AD potrebujem
trojnasobne vacsi zoom, aby som ich videl. Zvlast ked popisuju aj kazdy
segment spojov. Da sa niekde nastavit mensi font, alebo cosi take?

j.