[OT] Co s registracni znackou na aute? Prisroubovat!

Čtvrtek Červen 9 07:27:19 CEST 2011

2011/6/9 René Damek <rene.damek na gmail.com>:
> Někde jsem se doslechl (JPP) že buď u nás nebo na Slovensku musí být
> RZ odnímatelná bez nástroje, aby ji prý policista mohl snadno zabavit.
> RD

To asi nebude u nás, když přímo u značky byl návod k montáži a psalo
se tam kde se smí provrtat (ne v místě písmen/číslic, koleček na
nálepky STK a emise písmen CZ nebo loga EU) a že šrouby mají být
odolávající korozi.

Ostatně ani z toho rámečku ji nevyndáte bez nástroje - např. plochého
šroubováku. To by musela být na suchý zip nebo magnet (a je
hliníková), což zase odporuje nařízení že musí být připevněná tak, aby
nemohla sama upadnout za jízdy.

Pavel Kadečka