Aku z Lidlu

Čtvrtek Červen 9 06:28:10 CEST 2011

2011/6/9 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na gmail.com>:
> No ale i tak maji cenu hezkou, 4xAA za 89 docela ujde.

Cena není všechno. Mám foťák Canon (A720) na dvě AA baterky a je
docela náročnej na jejich kondici, starší baterie rychle odmítá (asi
jak se stářím/opotřebením zvětší vnitřní odpor), v autíčku na dálkový
ovládání ještě posloužej, stejně tak v svítilně, ale ve foťáku už
ne-e, ani když jsou čerstvě vytažený z nabíječky. Takhle jsem vyřadil
baterie Duracell, o starejch GP (ještě ty obyčejný oranžovo zelený, ne
Recyko) ani nemluvim.

Teď v něm používám nějaký Varty a Energizery (mám dvě sady, jednu
vždycky nosim jako náhradní) a jsou vlastně celkem nový, takže nemám
problém. U nějakejch noname baterek neznámý kvality bych se bál ani ne
tak vyhozenejch peněz jako že mě vypečou v nevhodný chvíli.

Pavel Kadečka.