[OT] Kde sehnat chladivo R134a

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Červen 8 20:01:40 CEST 2011

Vždyť je to AZE tady odsud z konve. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, June 08, 2011 7:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Kde sehnat chladivo R134a

Takze automedik mi stornoval objednavku - pry dlouhodobe nedostupne...
Nadejne se zatim jevi ELTEX v Kromerizi, ale je to daleko pro naplneni
lahve, zkusim, jestli by poslali nejakou zalohovanou - to by ale asi
chvili trvalo...
Sakra, zas... EU, ti maji napady, pred par lety jsem koupil jednorazovou
lahev, asi desne neekologickou, proste 2 kila zeleza....  Ted budu muset
resit dopravu pres celou republiku, kdyz tam pojedu autem, spalim hektar
pralesa...
Mimochodem jak je to s dopravou tlakovych lahvi? Nektere firmy se tvari,
ze to treba PPL nejde, jine se tvari, ze to neni problem (kdyz se to
zabali, tak asi problem neni, ale... ;-) )
Dne 6.6.2011 18:32, jar.mez na centrum.cz napsal(a):
> Tak nez v AK to asi budou mit levneji vsude, priklad
> http://www.automedik.cz/zelit.html?product=266684
> ale i tak je to drahe.
> Zkuste primo vyrobce http://www.tegaplyn.cz/produkty.htm
>
> J.

sehnat. Zatim vede autokelly
http://www.autokelly.cz/#CT=5|PCT=13|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=3089415|PVT=1|SH
T=0|SD=0|ST=0|LNG=0|
nabizel jeste o tretinu draz... Tak kdyby nekdo mel tip, asi Liberec nebo
Praha, to se neda normalne asi posilat postou (navic vraceni lahve)
lahev kvuli prepusteni, uz jsem pouzival takovou trubicku s ventilkem a
cepickou - tady by se hodil e-shop s touto technikou, ale rozumny, kde
nemaji tajne ceny pro normalni neregistrovane odberatele.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6191 (20110608)

http://www.eset.cz