spravne dimenzovani triaku a uprava 115V US -> 230V EU

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 8 11:31:16 CEST 2011

 8.6.2011, 11:28:42

Pokud vam obchodnik proda cinskej padelek ( a existuji jiste naznaky
ze cinske padelky prodava i treba farnell), pak je i tech 800V malo,
neb zaverna napeti u cinskych padelku casto nejsou ani polovina
katalogove hodnoty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz