Re: Neznámý typ EZS - řešení

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Úterý Červen 7 20:30:21 CEST 2011

C&K klávesnice byla použita, protože byla levná, pěkná a dostupná. Používá asi nějaký (jednoduchý) protokol, který asi bude někde k nalezení.
VR60 z Tesly Pardubice  se ladila přes I2C - to tam dělá ten PIC. Snad popis někde bude.
Měla dost široký rozsah - tuším 10MHz v okolí použitého kmitočtu.

Systém ještě běží, ale asi používá jinou modulaci.
Viz  http://www.fides.cz/cs/pco-latis-sql/sit-latis

A. Martiník