OT: Problem s kotlom Junkers Novatherm ZW20KE

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Červen 7 16:37:23 CEST 2011

Dobry den,

naväzujem na jednu starsiu temu, uz ma ten kotol se.ie. Poslednych sanci
uz dostal niekolko, teraz hladam nahradu. Kandidatom je Junkers
Ceraclass Excellence. Ma niekto skusenosti s tymto typom?

Richard Kaliciak