spravne dimenzovani triaku a uprava 115V US -> 230V EU

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Úterý Červen 7 16:27:52 CEST 2011

To, ze obecne takto nelze diodou zaridit prizpusobeni 230V->115V vim,
psal jsem jim to hned jak tam popisuji.
Odpovedeli mi ze je to ok, protoze to nebezi stale (PWM) a teplotu to hlida .
V tom vypoctu uz jsem uvazoval pouze jednu pulvlnu, diky te diode.
Proc ale tedy nehori i ty dalsi triaky?

Ondrej Tesar