lacne male cerpadla/elmag ventily na vodu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 7 14:54:14 CEST 2011

Já to mám udělané takhle:
Kanystr 5l od čehosi. U dna díra a do ní zapíchnuté čerpadlo z
ostřikovačů z nějakého auta. Hadičky ke kytkám rozdělené rozdvojkama a
průtok nastavený škrtítkama. Napájené je to z 12V zdroje zapíchnutého do
spínacích hodin.  :-)
Pokud byla 1minuta (nejmenší interval, který se dá nastavit na hodinách)
hodně dlouhý, tak k tomu ještě dát relátko s kondenzátorem, a tam
nastavit nějaký krátký interval. Potom to můžeš spínat po minutě
několikrát za sebou.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info