Chiptuning Box

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Červen 7 13:26:26 CEST 2011

No tak zrovna tady je ke zvednuti vykonu znacny potencial, protoze je to
puvodem motor z BMW a aby to nebylo moc muziky za malo penez, ma v Omeze
snizeny vykon umyslne. Mechanicky je myslim az na detaily totozny. Ale
je to uz historie, no, taky jsem chtel ale mam radsi benzinovy V6 ;-)