Linux a vzdalena plocha

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 7 09:59:59 CEST 2011

Skuste X11VNC.
Namiesto grabovania obrazu je priamo integrovany na urovni X11
Ako sa spusta graficke prostredie? Bezi trvale X Server?
Ja prevadzkujem linux tak, ze si XServer spustam cez Putty, a nasledne pustim X11vnc
login dialog nepouzivam.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, June 07, 2011 9:10 AM
To: HW-news
Subject: OT: Linux a vzdalena plocha

Zdravim,

snazim se prevest nase vyvojove aplikacni servery prevest na linux a vse ostatni provozovat na tomto OS na virtualnich strojich.

Kupodivu CentOS bez problemu zvladl se na naistalovat i na servery kde jsem neuspel s Ubuntu (hlavne radice poli a boot z nich) - navic ma Centos primou vestavenou podporu virtualizace. Takze potud vse ok.

Mam ale problem s pristupem na vzdalenou plochu. Pokud jsem na serveru odhlasen tak se vzdalene pres VNC na server neprihlasim. Musim se nejprve fyzicky prihlasit do Xserveru a teprve pak muzu udelagt prihlaseni na tuto plochu.

Samozrejme umim pracovat pres Putty na konsoli, ale na nektere veci bych potreboval pristoupit pres GUI.

Nevite jak zaridit aby se mi spustilo vzdalene prihlaseni do GUI?

--
Radek Vicek