OT: Linux a vzdalena plocha

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Červen 7 09:29:43 CEST 2011

Napadaji me tyto moznosti:
1) jeden z vnc serveru (v debianu) je X server s pristupem pres VNC
2) na windows mit xserver, pripojit se pres putty a nastavit
    promennou DISPLAY
3) na linuxu spustit xdm, nakonfigurovat vzdalene prihlaseni. Termin
    je xdmcp. Xserver na windows by mel umet neco X -connect stroj

Volny xserver je napriklad soucasnti cygwinu.
Nic z toho nemam prakticky vyzkouseno.

Lada