Aku z Lidlu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červen 6 10:44:51 CEST 2011

S tim ma problem hodne nabijecek, jeste jsem teda nenasel takovou, ktera
by obcas neselhala a aku neuvarila - dela to hlavne u novych,
nezformovanych a nebo uz ojetych. IMHO je lepsi sledovat teplotu clanku.
Takze nabijim bezne nabijeckou, co dava 80mA a ma jen casovac bez
automatiky ;-)