Neznámý typ EZS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 5 21:21:36 CEST 2011

> Gugla napadlo toto:
> http://www.ck-components.com/
> nie su tam sice klavesnice, ale viem si predstavit, ze nejake klavesnice robili v minulosti prip. na zakazku.
>
> JW

Zdravim,
  ano, firma se zabyva tlacitky a tlacitecky, tak by mohli z tech tlacitek
udelat i klavesnici. Ale, jak na webu vidno, momentalne bohuzel nic...
  Pro dokumentacni ucely jsem poridil 3 fotky toho geretu zde:
http://sinus.cz/~patrol/rdt
  Prosim vecne stouraly ke shovivavosti, ano, vim, jsou VELMI MIZERNE, ale
neco tam videt preci jenom je, vcetne napisu "Klavesnice C&K" :-).
  Zdravi Pavel.